19 juli 2010

Det var en riktigt trevlig kväll igår (för några timmar sen). Vi blev några stycken som satt och chillade på Friday's. Goda drinkar, trevligt sällskap, snacks, prat och fyllekäk...vad mer krävs?

Det blev bl.a. diskussioner om våra förfäder, vart de kom ifrån osv...jag var tvungen att ringa till mamma för att kunna svara på den frågan ^^; Men men! Nu vet jag iallafall vart jag har mina rötter....iallafall en del av dem :P

Fick även veta att lilla stora Kristian brukar läsa min blogg när han har tråkigt (och jag antar/hoppas väl att det är alltid, höhö :P). Nä men...det var oväntat liksom, men trevligt :D

Kvällen avslutades självklart med fyllekäk...utan fyllan dårå, på Max. Mums med mozarella-sticks!

My love ♥ Farligt mumsig!

 

Några drinkar

 

Snacks

 

Haha, jag lovade att "blurra" Kristian. Han ville jag skulle ta på hans öl

 

*slurp*

 


Kommentarer
Postat av: kristian

haha you did as promised! good hope ya have a nice trip! ;)

2010-07-19 @ 15:52:25
Postat av: yenni

thanks ;)

2010-07-19 @ 18:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0