100213

Är på rätt så bra humör idag faktiskt. Efter spinningen åt jag min frukost/lunch och låg sedan i sängen och tog en powernap :)

Ringde sedan upp J eftersom han både hade messat och ringt mig. Vi hade egentligen preliminärt bestämt att vi skulle ha myskväll imorrn men det blir att vi är med varann idag istället.

Det kommer bli supermysigt :)


Annars har jag varit duktig än en gång och städat hela lägenheten och mitt rum. Damsög och moppade hela lägenheten ^^
Har även torkat bort allt damm i mitt rum och städat undan och så....
Och så kom det äckliga - tvätta toaletten. Aja nån måste ju göra jobbet! Så farligt är det egentligen inte om man har handskar på sig och så. Så nu är iallafall mitt rum och min toalett ren och fin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0